„Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko”
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,
Oś priorytetowa 2 – Technologie informacyjno - komunikacyjne,
Działanie 2.1 Usługi publiczne,
Poddziałanie 2.1 E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne
Nr projektu: RPDS.02.01.01-02-0012/17
całkowita wartość projektu: 2 741 331,62 zł., kwota dofinansowania: 2 330 131,88 zł.
Krótki opis projektu
Projekt polega na wdrożeniu Systemów Informatycznych i integracji tych Systemów z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie Portalu e-Usług Publicznych, który umożliwi 24-godzinny dostęp do e-usług publicznych przez 7 dni w tygodniu. Dostęp do Platformy dla interesariuszy Gminy Miejskiej Kłodzko będzie możliwy poprzez sieć internetową. Korzyści odczują przede wszystkim obywatele: mieszkańcy i przedsiębiorcy, dzięki możliwości elastycznego wyboru miejsca i pory dnia do załatwiania spraw urzędowych.
Projekt podzielono na dwa zadania:
Zadanie 1. E-usługi publiczne A2B i A2C w Gminie Miejskiej Kłodzko, które obejmuje:
- modernizacja infrastruktury sieciowej - etap I
- modernizacja infrastruktury sieciowej - etap II
- zakup sprzętu komputerowego
- zakup systemu kompleksowej obsługi rady miejskiej
- zakup i wdrożenie zintegrowany system informatycznego z modułem obiegu dokumentów i e-usług
Zadanie 2. Działania promocyjne.
Celem bezpośrednim projektu jest zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Miejskiej Kłodzko dedykowanych dla mieszkańców, podmiotów gospodarczych i turystów (szczególnie z obszaru Dolnego Śląska).