Kłodzko - www.klodzko.pl

Ogłoszenia i komunikaty

Ogłoszenia i komunikaty

wtorek, 14 Maj 2024

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w latach 2021 - 2025

Ogłoszenia i komunikaty

wtorek, 14 Maj 2024

Gmina Miejska Kłodzko w 2024 roku realizuje zadanie publiczne pn. Stypendia motywacyjne dla uczniów romskich

Ogłoszenia i komunikaty

poniedziałek, 13 Maj 2024

Sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Ogłoszenia i komunikaty

wtorek, 07 Maj 2024

Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 3 w Kłodzku

Ogłoszenia i komunikaty

poniedziałek, 06 Maj 2024

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza otwarty konkurs ofert na wybór Operatora Projektu, na mikrodotacje w ramach regrantingu w 2024 roku.

Ogłoszenia i komunikaty

czwartek, 11 Kwi 2024

Trwa rekrutacja do Państwowej Szkoły Muzycznej w Kłodzku!

Ogłoszenia i komunikaty

wtorek, 26 Mar 2024

Placówka Straży Granicznej w Kłodzku przyjmuje zgłoszenia kandydatów do służby w Straży Granicznej.

Ogłoszenia i komunikaty

środa, 20 Mar 2024

Informacja dotycząca realizowanych programów dla uczniów szkół

Kultura i rozrywka

Kultura i rozrywka

wtorek, 07 Maj 2024

Zapraszamy na koncert towarzyszący XXVI Kłodzkiemu Konkursowi Pianistycznemu - Bardo, 17 maja 2024

Kultura i rozrywka

wtorek, 07 Maj 2024

Zapraszamy wystawców, kolekcjonerów i pasjonatów do udziału w kolejnej GIEŁDZIE SKAŁ I MINERAŁÓW

Kultura i rozrywka

czwartek, 25 Kwi 2024

Serdecznie zapraszamy na 3.PARADĘ LWÓW!

Kultura i rozrywka

piątek, 19 Lis 2021

Okres świąteczny zbliża się wielkimi krokami…więc najwyższy czas i pora na świąteczne inspiracje!

Kultura i rozrywka

czwartek, 14 Paź 2021

Postawę proekologiczną można promować w różny sposób.

Turystyka i promocja

Promocja i turystyka

wtorek, 07 Maj 2024

18 maja zapraszamy wszystkich do Kłodzko, gdzie odbędzie się premiera najnowszej GRY TERENOWEJ

Promocja i turystyka

czwartek, 07 Mar 2024

Jak w niesamowity sposób spędzić czas? Wziąć udział w Nocnym Zwiedzaniu Twierdzy Kłodzko.

Zasady udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze miasta Kłodzka.

Najważniejsze informacje w punktach:
Podstawą udzielania dotacji jest uchwała Rady Miejskiej w Kłodzku nr XXX/229/2016 z dnia 29 września 2016 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.

Dotacja może być udzielona osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym, które posiadają tytuł prawny do zabytku wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, ograniczonego prawa rzeczowego, trwałego zarządu, albo stosunku zobowiązaniowego.

Dotacja może być udzielona na sfinansowanie prac lub robót budowlanych przy zabytku, które wnioskodawca zamierza wykonać w roku złożenia przez wnioskodawcę wniosku o udzielenie dotacji lub w roku następującym po roku złożenia tego wniosku, przy czym, w przypadku udzielenia dotacji ze środków zewnętrznych, okres realizacji inwestycji może przekroczyć 12 miesięcy.

Dotacja może obejmować nakłady konieczne na:

  • sporządzenie ekspertyz technicznych i konserwatorskich;
  • przeprowadzenie badań konserwatorskich lub architektonicznych;
  • wykonanie dokumentacji konserwatorskiej;
  • opracowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich;
  • wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
  • sporządzenie projektu odtworzenia kompozycji wnętrz;
  • zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku;
  • stabilizację konstrukcyjną części składowych zabytku lub ich odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania tego zabytku;
  • odnowienie lub uzupełnienie tynków i okładzin architektonicznych albo ich całkowite odtworzenie, z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki;
  • odtworzenie zniszczonej przynależności zabytku, jeżeli odtworzenie to nie przekracza 50 % oryginalnej substancji tej przynależności;
  • odnowienie lub całkowite odtworzenie okien, w tym ościeżnic i okiennic, zewnętrznych odrzwi i drzwi, więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych;
  • modernizację instalacji elektrycznej w zabytkach drewnianych lub w zabytkach, które posiadają oryginalne, wykonane z drewna części składowe i przynależności;
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;
  • uzupełnianie narysów ziemnych dzieł architektury obronnej oraz zabytków archeologicznych nieruchomych o własnych formach krajobrazowych;
  • działania zmierzające do wyeksponowania istniejących, oryginalnych elementów zabytkowego układu parku lub ogrodu;
  • zakup materiałów konserwatorskich i budowlanych, niezbędnych do wykonania prac i robót przy zabytku wpisanym do rejestru, o których mowa powyżej;
  • zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej oraz przeciwpożarowej i odgromowej.

Dotacja może być udzielona w wysokości do 100% nakładów koniecznych.

Złożenie poprawnego pod względem formalnym wniosku o dotację nie jest równoznaczne z jej przyznaniem i nie gwarantuje również przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości.

Wnioski o spełniające wymogi formalne opiniuje Komisja Oceniająca powołana przez Burmistrza Miasta Kłodzka.

Wnioski o dotację należy składać do dnia 30 września poprzedzającego rok kalendarzowy, w którym dotacja ma być udzielona, przy czym, w przypadku niewykorzystania całości środków przeznaczonych na dotacje lub ich zwiększenia, Burmistrz Miasta Kłodzka może ogłosić dodatkowy nabór wniosków, a informacja o nim zostanie podana do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

 

Załączniki:

Wykorzystaj swoją szansę!

Chcesz założyć działalność gospodarczą, szukasz środków na inwestycje w firmie, potrzebujesz wsparcia? Jeśli tak sprawdź ofertę zakładania, prowadzenia i rozwoju firm oferowaną przez Punkt Wsparcia Przedsiębiorczości w Kłodzku.

Informacje udzielane w punkcie udzielane są bezpłatne.

  • W  Kłodzku Punkt Wsparcia Przedsiębiorczości mieści się w budynku Ratusza, plac Bolesława Chrobrego 1,
  • Obecnych i przyszłych przedsiębiorców zapraszamy od poniedziałku do piątku od godziny 7.30 do 15.30 - tel. 74 865 46 62
  • Można również umówić indywidualną wizytę a pracownicy punktu przyjadą do przedsiębiorcy w dogodnym dla niego terminie.
  • Szczegółowe informacje znajdą Państwo także na stronie Agencji Rozwoju Regionalnego „Agroreg” S.A.:  www.agroreg.com.pl


Punkt Wsparcia Przedsiębiorczości powstał z inicjatywy Michała Piszko Burmistrza Miasta Kłodzka na mocy Porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Kłodzko a Agencją Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A zawartego dnia 17 października 2016 r.

Urząd Miasta w Kłodzku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.klodzko.pl/www/um.klodzko.pl.


Data publikacji i aktualizacji:

  • Data publikacji obecnej wersji strony internetowej: 30.04.2019.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 08.10.2023.


Status pod względem zgodności z ustawą:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:

  1. filmy zamieszczane w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  2. mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
    • pochodzą z różnych źródeł,
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
    • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany rastrowe tekstów, schematów, wykresów bez możliwości ich konwersji na pliki widoczne dla czytników dla osób niepełnosprawnych,
    • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.


Zgodność ze standardami

Serwis urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG2.0 (Podwójne A) w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowanych treści. Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:

  • możliwa zmiana wielkości czcionki za pomocą ikon A+ A-,

info czcionka

  • ustawienie wysokiego kontrastu za pomocą ikon Aa (czarne tło, żółte litery lub czarne tło, białe litery lub żółte tło, czarne litery),

info kontrast

  • zdjęcia i grafiki w serwisie mają alternatywne opisy,
  • obsługa strony internetowej możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki,
  • na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza "TAB"  lub "SHIFT+TAB". Skróty [CTRL] oraz [+] pozwalają na powiększanie zawartości strony , [CTRL] oraz [-] służą do pomniejszania zawartości, skrót [CTRL] oraz [ 0 ] powoduje przywrócenie domyślnego skalowania serwisu. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać stronę, skróty ALT + (← / → ) pozwalają przejść do poprzedniej / następnej (odwiedzonej) strony, przycisk ENTER przenosi nas do linkowanej treści, skrót CTRL + F – przejście do wyszukiwarki
  • skiplinki do: nawigacji strony, treści strony, przydatnych serwisów, deklaracji dostępności strony
  • strona internetowa nie jest wyposażona w skróty klawiaturowe, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.


Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej:
Deklarację sporządzono dnia: 05.03.2024. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. W Urzędzie Miasta w Kłodzku dla strony www.klodzko.pl/www.um.klodzko.pl przeprowadzono samoocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative, (pod adresem internetowym: http://checkers.eiii.eu/ ), z którego wynika, że strona internetowa www.klodzko.pl/www.um.klodzko.pl spełnia wymagania w 95.14%.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Administrator strony www.um.klodzko.pl, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  • Budynek: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, Tel. 74 865 46 00. Budynek za wyjątkiem Biura Obsługi Ludności jest nie dostępny dla osób z niepełnosprawnością.
  • Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze w Biurze Obsługi Ludności. Najbardziej dogodne wejście znajduje się na rynku obok wejścia do Straży Miejskiej, wejście jest dostosowane dla osoby niepełnosprawnej.
  • Do budynku można wejść przez 2 wejście od Pl. B. Chrobrego (na przeciw Fontanny), oraz przez wejście od Straży Miejskiej od Rynku.
  • Za budynkiem Urzędu Miasta w Kłodzku znajdują się 2 miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Dodatkowo są wyznaczone 2 miejsca oznakowane kopertą dla osób oczekujących na wjazd do Rynku w celu załatwienia spraw urzędowych.
  • Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach.
  • Przy głównym wejściu od Fontanny znajduje się domofon dla osoby niepełnosprawnej z instrukcją postępowania.
  • Do wejścia prowadzą schody, w budynku brak windy.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego w godzinach pracy urzędu, tj. w godz. 7.30 – 15.30. Kontakt: 74 8654609, lub 748654620
Imię i nazwisko Nr pokoju Stanowisko Telefon
74/8654
SEKRETARIAT BURMISTRZA
Michał Piszko 212 Burmistrz Miasta Kłodzka 610
Wiesław Tracz 214 Zastępca Burmistrza Miasta Kłodzka 610
Sebastian Nowak 216 Zastępca Burmistrza Miasta Kłodzka 610
Krystyna Kopeć 213 sekretarka 610
Aleksandra Per 213 sekretarka 685
SEKRETARZ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO
Krzysztof Oktawiec 215   640
SKARBNIK GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO
Wioletta Srokowska-Chmiel 129   644
STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Wiktoria Bańka 227   621
WYDZIAŁ BUDŻETOWO-FINANSOWY
Piotr Leśniak 130 Zastępca Skarbnika 656
Edyta Żołnierz 105 Główny Księgowy 674
Edyta Plenkiewicz 115 Z-ca głównego księgowego 657
Anna Łukaszczyk 115 ds. księgowości budżetowej 657
Dorota Pogoda 115 ds. księgowości budżetowej 619
Iwona Łuczak 130 ds. sprawozdawczości 656
Irena Kowalczyk 219 ds. płac i rozliczeń ZUS w jednostkach obsługiwanych 693
Monika Jaworska 219 ds. księgowości jednostek obsługiwanych 680
Agnieszka Piekarska 219 ds. płac i rozliczeń z ZUS pracowników jednostek obsługiwanych 665
Jolanta Śliwińska 217 ds. księgowości jednostek obsługiwanych 671
Beata Schaffert 217 ds. księgowości jednostek obsługiwanych 673
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
Elżbieta Kosicka 104 Kierownik Wydziału podatków i opłat 654
Dariusz Kurek 107 ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych 695
Jerzy Ludwin 108 ds. opłaty skarbowej, udzielania ulg w spłacie podatków i opłat 683
Grzegorz Matuszewski 107 ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, i podatku od środków transportowych 696
Daria Olchowik-Świerk 107 ds. wymiaru podatku od nieruchomości, od osób fizycznych, podatku rolnego i leśnego 696
Ewa Królczyk 106 ds. windykacji należności podatkowych 692
Katarzyna Oś- Skowronek 106 ds. windykacji należności niepodatkowych 686
Bożena Bugajewska 114 ds. ewidencji księgowej i rozliczeń podatków, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi 675
Izabela Kurzyńska 114 ds. ewidencji księgowej i rozliczeń należności niepodatkowych 677
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
Renata Idzik 221 Kierownik Wydziału 622
Małgorzata Działo 222 ds. współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy 697
Alicja Kościuk 222 ds. organizacji szkół i placówek oświatowych 690
Sylwia Włodarczyk-Wolska 222 ds. pomocy materialnej uczniów 697
Karolina Dolata 220 ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi 664
Ewa Chmiel 220 ds. oświaty i sportu 664
WYDZIAŁ OBSŁUGI URZĘDU I RADY MIEJSKIEJ
Barbara Gargasz 226 Kierownik Wydziału 620
Karolina Okołów 228 ds. administracyjnych 638
Ewa Jóźwiak 228 pomoc administracyjna 637
Renata Zielona-Wasilewska 230 ds. archiwum 668
Alina Majka 230 ds. administracyjnych 668
Jerzy Łukasik 116 konserwator 678
Magdalena Serafin 228 ds. BIP i EZD 609
Kazimierz Wiórko 223 Informatyk 625
Robert Kiełbasiński 223 Informatyk 624
Bożena Fara BOL ds. obsługi ludności 641
Liliana Kud BOL ds. obsługi ludności 641
Agnieszka Rączkowska BOL pomoc administracyjna ds. działalności gospodarczej 641
Jolanta Panfil 208 telefonistka 600
BIURO RADY MIEJSKIEJ
Aneta Będkowska 102 ds. obsługi Rady Miejskiej 655
Agnieszka Zebzda 102 ds. obsługi Rady Miejskiej 632
WYDZIAŁ GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Bogumiła Bahranowska 118 Kierownik Wydziału 635
Małgorzata Zawadzka 125 zastępca kierownika 658
Patryk Kastelik 123 ds. gospodarowania nieruchomościami gminnymi 629
Maria Lewkowicz- Grzech 123 pomoc administracyjna 629
Marzena Kukułka 123 ds. sprzedaży nieruchomości niezabudowanych 630
Irmina Balawajder 122 ds. sprzedaży lokali komunalnych, koncesji i zezwoleń 663
Marzena Przewłocka 113 ds. planowania przestrzennego 646
Anna Wachowska 113 ds. urbanistyki i ochrony zabytków 645
Iwona Kowalska-Wojtaszek 113 ds. planowania przestrzennego 636
Katarzyna Siwek-Świderska 120 ds. wspólnot mieszkaniowych 684
Bartłomiej Kolman 120 ds. regulacji stanów prawnych i odszkodowań 684
Jakub Wojtaczka 119 ds. trwałych zarządów i opłaty adiacenckiej oraz sprzedaży lokali użytkowych 691
Bogusław Dobniak 119 pomoc administracyjna ds. mieszkaniowego zasobu gminnego 691
Anna Smółka 121 ds. mieszkaniowego zasobu gminnego 687
Beata Zaręba 121 ds. mieszkaniowych i wspólnot 687
ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Dagmara Sulikowska-Skaczyło 231 ds. Zamówień Publicznych 682
Marta Gredys 231 ds. Zamówień Publicznych 682
WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA
Aleksandra Gwizdowska 303,304 Kierownik Wydziału 653
Artur Tarka 303,304 ds. promocji , funduszy UE i rozwoju turystyki 628
Agnieszka Kostrzewska 303,304 ds. projektów społecznych, infrastrukturalnych i promocji miasta 628
Izabela Ozimek 303,304 ds. promocji, funduszy UE i projektów społecznych 694
Bartłomiej Terlecki 117 pomoc administracyjna 623
URZĄD STANU CYWILNEGO
Angelika Leszczak 205 Kierownik Wydziału 666
Agnieszka Marona 202 zastępca kierownika/ds. urodzeń 634
Sylwia Pawłowicz 203 ds. odpisów aktów i migracji 604
Iwona Uryga 202 ds. odpisów aktów i migracji 639
Anna Kierot 202 ds. małżeństw i archiwum 616
Gabriela Włudarczyk 204 ds. zgonów i archiwum 642
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
Anna Woźniak 111 Kierownik Wydziału 660
Andrzej Pokojewski 110 ds. dowodów osobistych, wyborów i referendum 643
Kinga Grela 112 ds. meldunków, zaświadczeń, postępowań administracyjnych 648
Lilianna Hutman BOL ds. obsługi interesantów i wydawania odpisów aktów 659
WYDZIAŁ INŻYNIERII MIEJSKIEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
Weronika Barańska-Grabowska 302 Kierownik Wydziału 670
Karolina Kociubińska 302 zastępca kierownika 614
Ewelina Janik 301 ds. gospodarki odpadami komunalnymi 618
Aneta Brożyna 307 ds. gospodarki komunalnej i ochrony zwierząt 650
Katarzyna Wnuk 301 ds. wymiaru opłaty za gosp. odpadami komunalnymi i ulg w jej spłacie 613
Anna Dolak 301 ds. gospodarki odpadami komunalnymi 627
Jarosław Sokół 307 ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska 601
Mariusz Kud 308 ds. inżynierii miejskiej 626
Monika Czelnik 302 ds. inżynierii miejskiej 603
Paweł Chmiel 306 ds. inżynierii miejskiej i drogownictwa 676
Dawid Piwowar 306 ds. inżynierii miejskiej i owietlenia 698
Krzysztof Szkutnik 306 ds. inżynierii miejskiej i drogownictwa 698
PEŁNOMOCNIK BURMISTRZA DS. ROZWIĄZYWANIA UZALEŻNIEŃ ALKOHOLOWYCH
Dorota Krężlewicz-Skrobot 218 ds. rozwiązywania problemów uzależnień 602
AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Kazimierz Jarosz 229 Audytor wewnętrzny 631
ZESPÓŁ DS. KONTROLI
Janusz Skrobot 127 ds. kontroli 647
ZESPÓŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ
Ewelina Kacprzycka 225 ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej 615
Aneta Warzocha-Gnojnicka 225 ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej 649
Jacek Dolata 225 pomoc administracyjna 649
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Andrzej Strycharz 127   756
STANOWISKO DS. BHP
Janusz Kosior 127 ds. BHP 699
STRAŻ MIEJSKA
Michał Tułacz   komendant 651
    monitoring 652

do pobrania: wykaz numerów w formacie .pdf

Rozkład godzin pracy aptek ogólnodostępnych funkcjonujących na terenie miasta Kłodzko

 

Cefarm
ul. Czeska 15, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 22 57

czynne: pn-pt: 8.00-19.00, sobota 8.00-14.00,

 

Grodzka
ul. Lutycka 15, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 44 43

czynne: pn-pt: 8.00-17.00, sobota 9.00-13.00,

 

Kłodzka
ul. Kościuszki 13 , 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 73 93

czynne: pn-pt: 8.00-18.00, sobota 8.00-14.00,

 

Królewska
ul. Wojska Polskiego 10, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 29 84

czynne: pn-pt: 8.00-17.00, sobota 8.00-14.00,

 

Pod Jeleniem
pl. Chrobrego 5, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 27 57

czynne: pn-pt: 8.00-17.00, sobota 8.00-14.00,

 

Pod Murzynem
pl. Chrobrego 13, 57-300 Kłodzko
tel. 74 867 28 37

czynne: pn-pt: 8.00-18.00, sobota 8.00-14.00,

 

Rodzinna
ul. Rodzinna 41 , 57-300 Kłodzko,
tel. 74 865 51 27

czynne: pn-sob: 8.00-21.00, niedziela 9.00-16.00,

Salus
ul. Kusocińskiego 3a , 57-300 Kłodzko,
tel. 74 865 94 22

czynne: pn-pt: 8.00-18.00, sobota 9.00-13.00,

 

Nova
ul. Harcerzy 1 , 57-300 Kłodzko,
tel. 74 867 08 04

czynne: pn-pt: 8.00-19.00, sobota 8.00-14.00,

 

Familijna
ul. Morcinka 3 , 57-300 Kłodzko,
tel. 74 865 88 40

czynne: pn-pt: 8.00-18.00,

 

Dbam o Zdrowie
ul. Wojska Polskiego 16,
57-300 Kłodzko, tel. 74 647 07 01

czynne: pn-pt: 8.00-18.00, sobota 8.00-15.00,

 

Zdrowie
ul. Połabska 9, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 866 52 21

czynne: pn-pt: 9.00-18.00, sobota 9.00-15.00,

 

Bliska
ul. Noworudzka 2, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 866 62 44

czynne: pn-sob: 9.00-21.00, niedziela 10.00-20.00,

 

Vitrum
ul. Dusznicka 1a, 57-300 Kłodzko,
tel. 74 300 00 52

czynne: pn-sob: 8.00-21.00, niedziela 10.00-19.00,

 

Polecamy w serwisie

Przydatne serwisy

nbsścieżka wokół twierdzykłodzki inkubator przedsiębiorczościpodziemna trasa turystyczna
Twierdza KłodzkoMuzeum Ziemi KodzkiejBiblioteka PublicznaKOK
minieuroland 270x70px 5akryta pływalniasmart city KłodzkoOSiR
Lokalny Program Rewitalizacjisystem informacji przestrzennejTransgraniczna integracja międzypokoleniowaserwis internetowy DAWNE KŁODZKO
Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkieje-puapszlak tajemniczych podziemiCentrum Aktywności Lokalnej w Kłodzku
SISMSekologiczne-kłodzkorcbZAMG

informacja o dofinansowaniu z UE

Projekt "Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.